Thursday, November 24, 2011

AwaKkk...


Assalamualaikum.
selamat malam,
hye,jumpa lgi kita kan?
aku ni kan,
asal malam je update,
asal update je malam,
pdahal post kli ni,x pnting pon.
erh,lantak la,
blog saya,
suke suki hati saya la.
sopan kan?
lupakan sja.
mlm ni,aq nak post pndek je.
smlm aq ckp,nk post pndek2 je kan.
tup2, berderet-deret gak.
hurmm..okey.
mlm ni btul2 pndek.



kenal budax ni??
nii la owner punya blog nii..,
nmpak cam gedik?
mengada-ngada?
x sah fokus sngt la kt muka budak tu..
sakit hati?
dgn sng hati,
angkt kaki je dri blog nii.
senang kan?
just forget it.

kepada awak yg berkenaan.,
(Mr.A.N),
nk ckp yg,
budak berkenaan di ats tu, a.k.a owner punya blog ni,
bhawa,
budax tu, sayang awak..
ya,sayangg awak..
(soe,sdikit gedik dn mngada2)

okey,nk ckp tu jer.
simple kan?
tpi,berderet2 gak.
ishk,x kesah la.
who cares.
ermm


"angin,tlong sampaikan
salam rinduku untuk
dia..."

okey la,
act,mood kurang baik mlm ni,
sbb tu,
merapu x tntu hala tu.
soe guys.
klo2 ada trkasar.
x sngaja.
hahaha.
ok.,aku jahat.
tpi,kdng2 jerk.
baik,slalu.
tngokk,
aku merapu lgi.


okey la.
aq nak stop dlu.
night alls.,


night awaakk..
Mr.A.N..


hihihihi...


Assalamualaikum.








No comments:

Post a Comment